قالب وبلاگ

گفتم خدایا عاشقم کن

عشق یکـــطرفه

خداوندا ... کاری کرده ام مرا ببخش!! از تو چه پنهان!یکی را هم قد تو دوست دارم ولی حالا تنهایم گذاشت...

گفتم خدایا عاشقم کن

گفتم خدایاااا عاشقم کن خدا خندید و گفت:

 

                                                او که باشد مرا از یاد میبری ...

 

                                               قسم خوردم که تا ابد در یادم میمانی ...

 

                                              خدا او را به من داد و نظاره گر شد ...

 

دستانش را گرفتم ...

 

                                             خدا دلش لرزید!!!

                                               بوسیدمش ...

 

خدا گریست!!!

 

                                             در آغوش گرفتم ...

 

خدا دور شد!!!

 

                                             حالا من نه خدا را پیدا میکنم نه او را ...

 

خدا در میان گناهانم گم شد و او

 

                                            در آغوش دیگری ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,

] [ 13:3 ] [ یه ادم خاص ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس